<3

'Cause you know some people die for love.
I believe it's true, 'cause I'd do the same for you ♥

9 februari idag. Det innebär att det snart är Alla hjärtans dag. Som vanligt blir det väll Luleå i år också. haha :) fest med snygga människor, eller ta det lugnt med Blom och dom. Vi får se, och hoppas på det bästa! Har nyss pratat i telefon med William. Skrattade mest åt honom.. han är lite retard som dom flesta redan vet. Och jag saknar han, mitt hjärta :( jaja, vi träffas ju snart. Dessutom har jag rättegång 16e, och han 18e. Dock har han lite mer än jag, men.. får hoppas på det bästa ändå. Nä, usch.. nu ska jag lägga mig framför tv:n ett tag! Take care. Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0