<3

det går i överstyr nu. kan inte kontrollera mig själv längre. Tre veckor, och det var väll bra så länge det varade. Men för tredje gången på ett halvår så tappar jag total kontroll över mig själv. Har inte koll på nånting, orkar inte nånting. Vill bara bort härifrån. usch!

HEJHALLÅ. Ska inte bli något jävla deppinlägg.. det har jag annan blogg för, + att jag knappt skriver något jag känner längre ;-) haha. Ska alldeles strax börja plocka ihop lite i rummet. sen ska jag fortsätta med one tree hill.. är på säsong 5, så det smider. Fick papper från tinget idag, och ska upp i rättegång den 16e! haha.. det smider ju :p jaja, ska duscha före jag börjar med nått annat. Take care! ciao :)

Kommentarer
Postat av: narra

jo :-/

2010-02-09 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0