<3

Jag tänker inte toffla.
Vill du ha mig så får du bevisa det :)

Vad är klockan nu? - 02.28

Om dig

1. Fullständigt namn? - alexandra wikman
2. Ålder? - 17.
3. Vart bor du? - öjebyn
4. Färg på ditt hus? -  gult
5. Hus eller lägenhet? - hus, bostadsrätt.
6. Klass? - vet inte om det är någon klass precis.
7. Vilket år tar du studenten? - ja, he ser vi ju :>
8. När gick du upp i morse? - ca. 8 kanske!
9. När ska du sova? - om ett litet tag.
10. Vad har du ätit idag? - minns inte.
11. Dagens klädsel? - leggings, långt linne och stor tröja :)
12. Dagens smink? - foundation.
13. Dagens roligaste? - knas.
14. Dagens sötnos? - Gustav kanske ;-)

Socialt:
15. Har du många vänner? - Jag har dom bästa!
16. Har du ovänner? - Går inte att undgå.
17. Vem chattade du med senast? - Gustav.
18. Har du pojk-/flickvän? - nejnejnej!
19. Vem pratade du med sist? - pappa, kanske :)
20. Vem fick du senast sms ifrån? - krille!

Favorit:
21. Film? - twilight
22. Låt? - Taio Cruz - break your heart, bara för att den är sann! :D
23. Mat? - Vet inte.
24. Dryck? - Coca-cola!
25. Färg? - Svart jao
26. Stad? - gbg/vbg/ua
27. Land? - sverige, ofc
28. Ämne i skolan? - inget!
29. Människa? - frida, just nu iaf!

Senaste:

30. Gången du shoppade? - kan inte ens komma ihåg!
31. Gången du bakade? - någon vecka sen.
32. Gången du stulit något? - haha, minns inte.
33. Gången du rökte? - någon minut sen.
34. Gången du drack? - lördags.
35. Personen du kramade? - nalle :p
36. Gången du pussade någon? - lördags.
37. Personen du dampade på? - jennifer.
38. Personen du bråkade med? - pappa.
39. Personen du blev ovän med? - minns inte, william typ.
40. Gången du fick skrattattack? - förut idag.
41. Personen du snackade i tel med? - narra!
42. Gången du grät ? - förut.
43. Gången du var kåt? - ;-)
44. Personen du sa snygg till - gustav! =)

Antingen eller:
45. Svart eller vitt? - båda, typ.
46. Hund eller katt? - min vovve!
47. Ute eller hemma? - ute.
48. Tvspel eller datorspel? - buzz ;-)
49. Singel eller upptagen? - singel, och så ska det förbli!
50. Hångla eller ha sex? - bring it ;-)
51. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn lätt.
52. Ragga eller bli uppraggad? - vi ser ju!
53. Blont eller svart hår? - svart.
54. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa.
55. Choklad eller lakrits? - choklad
56. Coca cola eller fanta? - cola
57. Pizza eller kebab? - pizza
58. Randigt eller prickigt? - randigt!
59. Blatte eller svenne? - svenne.
60. Älska eller bli älskad? - inget av det :)
61. Leva eller dö? - leva.
62. Vänner eller familj? - mina vänner <3

Antal:
63. Personer du älskar? - hm.. haha, vetinte!
64. Personer du hatar? - två st! :) dom har förstört mitt liv.
65. Glassar du ätit på en dag? -  ojoj, det vet jag inte.
66. Gånger du haft minnesluckor? - tusen gånger.
67. Gånger du varit hög? - puss
68. Personer du saknar just nu? - mitt hjärta..
69. Gånger ditt hjärta brustit? - två.

Vem:

70. Kommer du inte överens med? - hm.. varför nämna namn?
71. Vill du kyssa nu? - haha ;-)))))
72. Ska du träffa imorgon? - frida iaf :'D
73. Sjöng du senast för? - haha, kan inte ens komma ihåg :D
74. Skickade du senast gb till i pea? - har it
75. Spelade du tvspel med senast? - tp frida&johanna. Buzz (L)
76. Vill du ta med på resa nu? - mikkis, skulle vara kul :'D
77. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ojojoj.
78. Förtjänar att dö? - haha :')
79. Är söt? - ojoj, finns många :D
80. Vill du sova jämsides med i natt? - spela roll ;-)

Vad:
81. Gör dig glad? - just nu? livet :)
82. Gör dig ledsen? - falska människor.
83. Vill du helst göra nu? - bli klar med hejn
84. Önskar du att du slapp göra? - ojojoj, gå skola :>
85. Vill du ha nu? - spela roll, dig? ;-)
86. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar
87. Längtar du till? - helgen och supaaa
88. Tycker du om dina betyg? - näpp
89. Ångrar du i ditt liv? - att jag inte gick högstadiet när jag hade chansen ;)
90. Är det bästa som hänt dig? - alkoholen.

Vad tycker du om
91. Rökare? - vanliga människor?
92. Bråk? - kul med rätt personer ;-)
93. Killar? - haha, idioter
94. tjejer?- mina tjejer är bäst!
95. Skola? - usch
96. Framtid? - no idea.

Övrigt:
97. Är du kär? - ja, det är jag :)))
98. I vem isåfall? - samma som alltid, william
99. Första tanken när du vaknade? - "jag somnar om. orkar inte skolan"
100. Sista tanken när du somnade? - orka bry sig :)

Hur mycket är klockan nu? - 22:47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0