<3

I never needed any reason for me to say,
through all those troubled times, yes, me love you anyway.

tjobre, va händer jao? Rebecca kom och väckte mig för ca. 40 minuter sen! Vi har precis
käkat mackor, och nu har hon gått hem för att fixa sig :> hockey om ett litet tag, + att jag
är stolt över min partysessa ;-) ikväll blir det släktträff, sen blir det väll typ fezt eller något
liiiiiknande! vi får se. känn it ens taggen, men voooklan! Sånt får man leva med. Nä, nu ska
jag hoppa i duschen, och sen fixa mig ;-) jamen, jomen, nämen.. äre så? JO, hojres! peace bre

Och sen, bry dig inte ens om att höra av dig nåmer.
Du har mycket kvar att lära dig, men först: väx upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0