usch.

Har inte sovit en enda jävla blund inatt. Känns inte så givande att gå och lägga sig halv två mitt på dagen och sova till typ 11 för att samma jävla sak ska upprepas :p haha! Kanske kan sova en, två timmar sen när Samme kommit hem så att han kan hålla koll på att jag inte sover längre. Nog för att han oftast inte orkar försöka hålla på väcka mig när jag är så enormt svårt att väcka när jag väl somnat! Vi får lösa det på något sätt. :) Jag drog mig iallafall till skolan, orkade dock bara med dom tre första timmarna, sen åkte jag hem! Nu sitter jag här, är lagomt jävla trött och ska kika på någon film. Någon action eller skräck så att jag INTE somnar. Önska mig lycka till ;) Puss.

Jag flyger högre över molnen än jag någonsin själv hade kunnat ana.
För när det pirrar ändå ut i fingertopparna,
& när man inte vill spendera en sekund någon annanstans,
då vet man.. Man bara vet..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Inte så konstigt att Samme inte tycker om att hålla på och väcka dej när du sover! Själv skulle jag hellre väck en isbjörn som gått i ide och fött ungar och inte ätit på fyra månader änn bråka och väcka dej!! All heder till Samme, men jag ÄLSKAR DEJ ÄNDÅ!!/// Kram mamma

2010-12-13 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0