Shopping och annat kul!

Ska försöka komma ihåg vad som hänt dom senaste dagarna, först vill jag bara meddela att vi ställt oss i kö på 3 lägenheter hemma i Piteå nu! AWESOME. Två i öjebyn och en inne i stan. Hoppas dock på någon av dom i Öjebyn. Och snart ska vi ställa oss i kö på en tvåa här nere på Kurveröd! Så roligt :D

Iallafall.. Igår åkte vi som sagt till Överby! Blev inge shopping för min del, utan vi gick bara omkring och kikade lite! Samme fick med sig ett par mjukisar och Malin en tunika/tröja ifrån.. Cubus maybe? Vi åkte hem, sen blev det en jävla massa god mat och på kvällen spelade vi ett skithärligt spel. :D Så jävla roligt! Hehe :-)

Idag åkte vi ut till torp! Samme handlade där med. Ett par nya skor, två tishor, en tröja och en mössa. Till mig handlade han en tunika. :D Tack babe! :-) sen blev det donken och hem! Vi var sen barnvakt ett tag medans dom andra drog iväg och handlade. Nu har dom kommit hem, eller ja.. Malin, för Jesper och Tindra åkte iväg för att kolla på när dom bangar raketer. haha :-) nu ska jag mysa! TJING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0