(L)

Grymt härlig dag!
Började med att jag tog upp molly. Sen börja jag fixa mig lite smått, och sen skyndade jag mig iväg till bussen. Åkte in till stan och mötte upp Samme och sen vidare till stan! Där hittade jag en GRYMT JÄVLA SNYGG JACKA, som jag vill ha. :( 700 spänn på H&M! Efter det så kom Jesper och plockade upp oss på bion, och sen vidare till Piteå havsbad. Det var awesome! :-) Hade svinkul. Vi gick upp kring 20 över sju, och sen vidare hem. Här hemma har tiden som bara dragit iväg.. Helt sjukt :o Haha! Samme gjorde ett impulsköp på en awesome laptop för nästan 8.000! Fy åt fan vad jag är avundsjuk. :( Vill också ha! Nu sitter jag och kollar på Inhale. Fyfan vilken film. Tror fan jag dör :( isch! Ska fortsätta se.. återkommer strax med inlägg från listan, och rescension av filmen :-) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0