intressant!

Hallåj.
Idag klev jag faktiskt upp (hör&häpna) klockan 07:20 för att GÅ UT OCH SKOTTA! det är det värsta jag gjort i hela mitt liv. Drog mig iväg till skolan runt halv nio iallafall, var nästan först på plats :> haha.. Sen var det skola hela förmiddagen, vilket alltid är lika jobbigt :-) Men första lektionen gjorde jag bara lite matte, och andra lektionen fick jag "komma ihåg kort" som jag så fint kallar det. Det går typ ut på att man får först tio kort, så ska man komma ihåg dom. Sen bygga på. Jag slog våga viljas rekord med 25 kort. Hade dock klarat mera om jag hade försökt :> haha! Så nu har jag och kurreboy en deal - om jag klarar 30 kort efter jullovet ska han bjussa på donken :-D SWEET! Sen läste jag en lektion också. Efter lunch så gjorde vi tårta som efterrätt till julbordet imorgon. Vi har julavslutning, och på onsdag blir det teknikens hus! Skulle dessutom behöva fet-tvätta eftersom vi ska åka på lördag-kväll! isch.. Hoppas bara inte tågen är inställda..

nu gittar jag, ska se Wildfire. Ändå jävligt bra program! Älskar när man hittar sånnadär nya.
..och hatar att oth, 90210, gossip girl och the vampire diaries inte är tbx förän i Januari -.-

Ha det bäst. Tjing :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling!

Kul att få läsa nått vettigt i från dej i allafall, hoppas att tårtan vart god. Hälsa till Samme från svärmor och kram på dej! //mamma

2010-12-21 @ 16:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0