Inhale!


"Åklagaren Paul Chaney och hans fru Diane väntar förgäves på att
deras dotter ska få genomgå en lungtransplantation. När hennes
hälsa försämras blir Paul desperat och beger sig mot Juárez i Mexiko
där en läkare sägs kunna hjälpa familjen. Snart inser Paul att det inte
handlar om en vanlig klinik, utan om en samvetslös underjordisk organisation
som gör vad som helst om man är villig att betala. Och med såväl
sitt eget som sin dotters liv på spel ställs han inför ett omöjligt val.
"

Seriöst.. Den bästa och hemskaste filmen jag sett på flera månader!
Jag måste säga att det omöjliga valet han stod inför, h e m s k t! Dock
enligt mig rätt beslut, men jag skulle ALDRIG klara av det. Jag tycker helt
klart att alla ska se den, och av mig får den 10 stjärnor av 10 möjliga, helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0