HÄHÄHÄ!

Såja.. Nu är vi både framme och utvilade!
Eller jag är, tror Samme är goooode så trött fortfarande.
Igår när vi skulle hoppa av i herrljunga för att byta till buss mot uddevalla så hoppade jag av tåget, men samme kom aldrig av. Idioterna på SJ hade så förbannat bråttom att dom inte släppte av ca. 5-6 passagerare, bl.a Samme! Så han fick åka till Göteborg medans jag stannade kvar på Herrljunga. Min första tanke var: WTF?? Vad ska jag göra NU? Så jag ringde han, men han pratade med konduktörerna som löste det så att han fick byta i götet och sen vidare till uddevalla, så vi var framme nästan samtidigt ändå. Kanske 2 minuters mellanrum! Hehe. Nu är vi framme, och igår blev det skinkrulle och kort därefter sängen! Nu nöter jag dator, ska ta hem wow och senare blir det överby och mellandagsrean! Tjingeling :-)

Kommentarer
Postat av: Kurtus Magnificus



Kanske är det ett gott betyg åt ert förhållande; att inte ens SJ kunde sära på er särskilt länge? :)



Gott Nytt År!



Kurt

PS: 30 är mycket! DS.

2010-12-27 @ 20:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0