2 dagar to go!

JAHAPP! Så var vi två dagar kvar från julafton.
Satan i gatan vad fort det har gått, och jag måste erkänna att jag inte har någon julklapp färdig än! Haha. Hoppas dock på att få färdigt både Sammes och Rebeccas idag! Och Annas. Hade inte suttit helt fel :p Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska köpa till någon av dom. Eller jo, Rebeccas är i stort sett klar, och när jag tänker efter så vet jag ändå vad jag ska köpa till Ann också. Men Samme? Han har ju nyligen köpt precis allt han behöver, bara för att han inte kan vänta -.- Så där har jag ett problemas! Men vi ser ju :) Nu ska jag iväg till skolan. Eller vi har ju fått lov, men vi på VV har ju tamefan aldrig lov, så vi ska iväg till Luleå och teknikens hus. Så vi hörs när vi hörs! Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0