Välkommen till min värld, mitt x värld, och nån jag hade sex med!

Blivit beroende av Mange Myt - Fakebook, btw. Awesome låt på något vänster!

Hemkommen från jobbet nu. Är gode så trött kan jag lova! Har suttit och kikat på nå tishor vi ska beställa till babe som fyller år tre dagar efter mig. :) Han hittade typ bara en. "Die Facebook Die".. Haha! Sötnos :) Har spelat lite nintendo också eftersom hajn är så jävla wow-nörd. Ork it! Och snart ska jag läsa mina älskade bloggar, sen sova förhoppningsvis. Vet inte om jag fick förmiddan imorn, men det märker vi ju. Jaja! Ska klä av mig och ta på mig nå myskläder, och sen läsa alla 100 bloggar. Jaja! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Åååååh vart hittar man den tishan? "die facebook diie" grejjen! :)

2010-08-21 @ 17:10:33
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0