Twilight: Eclipse!

..men halvvägs in i filmen så somnade samme! Förvånad? Inte det minsta!

Blev inget jobb för min del idag. Jag kan vara jävligt svårväckt så jag antar att det ligger något i det. Haha! Och samme har spelat wow hela dagen, vilket resulterar i att han inte varit utanför mitt rum en minut ens! Eller jo, när vi käka. Mer än så har det inte vart! För när han röker tar det max 20 sekunder och sen är han framför burken igen. Jaja, what to do? Jag får lön på onsdag iallafall. Då blir det stan, och där ska massor inhandlas. Allt från alkohol, till skor och hårfärg. Och eventuellt blir det att jag klipper mig! :) nice. Har faktiskt ingenting intressant att skriva så jag tjabblar mest på.. sånnahär inlägg får ni räkna med just nu. Jaja! Ska dra mig i säng. Godnatt :)

Jag älskar dig, finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0