Cant take no more, I just aint happy anymore. I can't keep lying to myself..

30e augusti idag - och förlåt för dåligaste uppdateringen någonsin, typ. Kan dock skriva lite om vad som hänt dom dagar jag inte uppdaterat :)

25 aug - Var på ikea med Anna-Lena. Skulle inhandla en jävla massa saker men fick typ bara med mig en hylla ^^ haha! Var ändå sweet. Också fick jag med mig skor. Var även in på shoppingcentret på gränsen mellan finland och sverige, och därifrån fick jag dock bara med mig underkläder och 11 spänn euro ^^ haha! :) Men det var helt okej!
26 aug - Jag fyllde år. Var i skolan till att börja med, och mot slutet av dan så blev det tårta och annat gott! Frida kom förbi osv :) Nice. Mot kvällen kom lite folk hit och jag fick money. Sen.. vet jag inte riktigt?
27 aug - Gick upp tidigt och jobbade. Efter jobbet drog jag hem och duschade, och sen packade jag ihop en massa saker och drog vidare in till stan, till anna. Började fixa i lokalen och dricka lite smått, och sen vid sju började alla komma! Var ändå ganska lyckat. Och kvällen avslutades med krogen som dock inte var lika roligt! Drog hemåt efter mat på sunes.
28 aug - började hos anna, med städning i lokalen och lite öl. Sen mot kvällen vidare mot Samme och sov där.
29 aug - hem till mig igen, efter att vi vart hos Samme typ hela dan..

och idag, inget speciellt.. som vanligt :p nu snart ska jag dock iväg, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! Wiho. Nä, usch.. nu ska jag pna litegrann! GNATT.

Cant take no more, I just aint happy anymore. I can't keep lying to myself..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0