When I look at you.

Hemkommen från Uddevalla nu. Tågresan gick ovanligt fort, men sömnen har varit till och från. Mitt humör är otroligt kluvet just nu, om man kan säga så! Jag känner att jag skulle vilja lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och aldrig mera vakna. Det hade varit så jävla enkelt, men.. Ja, herregud! Vet inte vars jag ska ta vägen just nu alltså. Allt känns riktigt värdelöst!

Nåja, ikväll är det tjejkväll, men jag dissar nog det. Jag känner att jag inte orkar, och jag är så otroligt trött och mår inte riktigt 100%, så känns inte direkt värt att åka dit med mina snyggingar och förstöra deras kväll genom att bara vara på dåligt humör. Ska lägga mig framför One tree hill. Lånade hem sjätte säsongen av min kära storasyster! Sen ska jag sova. Men först - mat! Skriver KANSKE mer sen. Hoj.

fan vad jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0