the old me is dead and gone.

Halloj.

Vaknade för någon timma sen. Varm i hela kroppen och hes som ett jävla offer.. Dock inge ont i halsen alls. aja! var hos mig och förtagga med nå snyggingar igår, och efter ett tag ringde Madde och sa att vi skulle komma till Norrfjärden - det gjorde vi. Var där, träffa massa babes som jag inte träffat på svinlänge, och sen la jag mig och sov. haha! Klockan fem imorse så väckte robin mig genom att hälla vatten över skallen på mig. Då insåg jag att min telefon var sönderkrossad. Fick jävlat damp, är så jävla tråkigt när dom håller på sådär - så jag drog hem. Fick åka till IOGT med basti&någon. Tack =) där hämtade pappa mig, och sen drog jag hem och sov direkt. Yeah! Nu ska jag till heden. Soft :) vi hörs och ses. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0