Pizza på G.

Hallå.
Först tänkte jag meddela, att efter många om och men så är vi framme i Uddevalla. Eller ja, det var vi redan igår, men.. haha! Tänker inte gå in på hur mkt fel jag gjorde borta i Götet. Gah! Jaja, efter vi anlände så åkte vi direkt ut till torp för att käka på donken och inhandla doppresent till Mollys dop som är idag. Jag fick även med mig två linnen hem från H&M, och två hårband ifrån glitter. haha! När vi kom hem la vi oss ganska fort för att sova, och när jag vaknade idag var inte allting riktigt lika bra.. Well, nu har våran pizza kommit så nu ska vi äta :) puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jaha men se där! :)

Då kanske vi ses någon dag för jag tänkte nämligen hälsa på under veckan, eller veckan efter valborg. :) Jag är ju en gammal våga-viljare men det är 5 år sedan jag blev inskriven där!

2010-04-25 @ 19:28:55
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0