När inget funkar så står du där med mig.

Jag tog denhär dagen som en dag att tänka och försöka förstå saker bättre, lösa vissa konflikter med mig själv och tänka igenom hur jag ska gå vidare med dethär, och mitt i allt, kom jag och tänka på dig. Helt ärligt talat har jag aldrig haft en person med ett sånt underbart tålamod som dig. En som förstår, och som går undan i vissa situationer då du märker att det är för tungt. En som tar hänsyn och inte dränker mig i olösta problem, utan som tar det eftersom liksom. En som håller min hand, eller håller om mig, när det är tungt och jag kämpar mig igenom ångest. En sån som inte upprepar samma fråga hela tiden "Hur är det? Hur är det nu? Vad är det?", utan om jag inte har något bra svar första gången, eller om jag har, så frågar du inte igen. Du är otrolig, och det absolut bästa som har hänt mig. Jag vet inte vart jag hade stått idag om det inte var för dig. Du får mig att må så otroligt bra, och det är ingenting jag bara säger, utan jag menar det av hela mitt hjärta. Det finns ingenting finare än dig. Jag är sjukt glad att jag har dig, och jag vill aldrig någonsin förlora dig. Du och jag, älskling. Jag älskar dig mer än allt!



"Jag älskar varje gång du kysser i vind
Jag älskar varje gång när du stryker min kind
Jag älskar varje gång du älskar med mig
Och jag vill vara din så länge jag lever och andas in
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0