Jag har fastnat totalt.

Dagen har spenderats med min älskling, Rebecca. Vi drog på frasses, träffade Marcus ett tag, och sen satt vi ute i solen. Myspys! :) Efter det spelade vi lite kort, och sen till Willys och inhandlade massa gott, och efter det har vi som bara suttit här i över två timmar och spelat Supermario :') smid som fan! Ska spela lite mer nu, sen se någon film och försöka sova! ;-) godnattttt.

För alla gånger som du sa: Jag ska bli en bättre man, jag ska kämpa mig fram.
För alla gånger som du sa: Livet är hårt, men jag kämpar ändå.
För alla gånger som du sa: Jag tror på mig själv, jag ska nå mina mål.


By the way (Från Nadias blogg):

- Stanna uppe och slåss istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0