I'm fine without you.

HALLOJ!
Har egentligen inte mkt att säga. Skulle vilja sova precis nu, men det är omöjligt - då sover jag ingenting inatt, vilket lär behövas. Biljetterna ner till Uddevalla är iallafall bokade, och det känns soft. Nu är det bara två dagar kvar tills vi åker :) Åkte hem från skolan tidigare idag. Är helt jävla slut i kroppen faktiskt! Sovit dåligt inatt också. Drömt mardrömmar och shit. Haha! Ne, nu ska jag plocka ihop kläderna som ska tvättas, sen lägga mig och glo the oc. Hörs! ciao..

Kommentarer
Postat av: Nadia

Wiho vad roligt att du antog uppmaningen :D

Alltså missförstår jag allt nu men går du på våga vilja? :) Ska inte publicera, promise! :)



Kramar!

2010-04-25 @ 15:11:59
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0