I want this shit forever, mayn

HALLÅ. Nu kan jag komma med ett litet "seriösare" inlägg. Nog för att mitt förra var rätt seriöst det också, men :) Iallafall.. Igår morse, klockan sex, kom en liten krabat vid namn Kristoffer in i mitt rum och väckte mig, och jag var i chock. Inte träffat människan på tre månader typ, så det var riktigt skoj :) Satt uppe med honom ett tag, men kunde inte hålla mig vaken, så jag gick och la mig igen. Lämnade dock mitt täcke åt honom så han också kunde sova, vilket han gjorde. Vi vaknade runt ett och sen drog vi på preem och inhandlade massa gott, sen tillbaks till mig igen :) Jag nötte film på datorn, och han tv:n. Vid halv nio drog han, och jag och samme såg Resident Evil, och sen The OC tills vi somnade. Mys! :) Idag har inte hänt så speciellt mycket. Och jag har dessutom kommit fram till att det är drygt att ha "<3" som rubrik hela jävla tiden, så.. det slutar jag med från och med nu =D Well, nu ska jag se någon film :) kyssss.


fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinast :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0