baby, I can see your halo.

Halloj.
Idag blir det hemfärd. Om exakt 50 minuter går våran buss till skansplan, och därifrån går vi ner till stationen. Baby ska köpa cigg, vilket han har gott om tid på sig att göra, och sen ska vi hoppa på tåget mot herrljunga, som så många gånger förut. Det är synd att jag, eller vi, bara var här i 6 dagar. Jag hade velat hinna med så mycket mer, men hann tyvärr inte allt jag planerat, så jag får ta det till sommarn. Jag hinner åtminstonde träffa en av mina närmaste, Angelica, som ska åka med till herrljunga! Det blir trevligt :) Har precis packat klart och nu sitter jag här för att Samme och Jesper sitter och spelar fucking Mario :p haha! Nä, nu ska jag kolla mina sidor och sen pussa lite på Tindra innan vi ska åka! :) ses hemma. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0