and I need you.

Halloj.
Blir allt färre uppdateringar nu. Vet inte varför, har väll ingenting att skriva om. Nåja! Blev skola idag, så har varit där mellan 9 och 3 som vanligt. Blev ganska soft dag med hemkunskap och film ;-) när jag kom hem renbädda jag, och städade upp LITE. Inte hunnit med allt som ska göras till imorgon, men packat väskan har jag gjort! :) Ska bli så otroligt skönt att komma iväg lite, och träffa syster och dom! Har hunnit med att spela lite nintendo också. hype till älskling som laddade hem alla oldschool-nintendospel. Haha! Underbart. Nä, nu ska jag lägga mig och kika lite Andra Avenyn. Inte för länge dock, för då lär jag ju slockna. Hejs :)


mama, I'm sorry. You know I never meant to hurt you, no,
but I'm in love with the boy next door. mama, please understand..
and mama, I'm sorry, but I don't think that I can let him go.

Kommentarer
Postat av: Kurtus Magnificus



Hej Alexandra!



Jag visste inte att du har en blogg men det vet jag nu. Jag ska kolla in den då och då.



Ha dé!

2010-04-22 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0