<3

Hallåj! Vet inte vars jag ska börja egentligen.. Idag har varit mycket chill. Drog till skolan vid halv tio. Hade lektion till tjugo över elva någon gång. Sen målade vi ägg typ, och kurt, kristina och sara snackade om påsken. vi kom in på rätt intressanta saker om att vara kristen, och tro på något speciellt och sånt! jävligt kul :) sen var det som vanligt pissprov och efter det drog jag, pappa och samme till jysk. Inhandlade ett dubbelsängs-lakan, två täcken och två kuddar. myspys! Tack pappa som satt upp dubbelsängen igen by the way :) sen drog vi hem, har legat i sängen och sett film största delen av tiden.. käkat tacos, godis och druckit cola också! Mys somfan. Nu ska vi strax sova, eller iallafall jag.. Sen får vi se vad morgondagen har att erbjuda! :D kysssss

Kommentarer
Postat av: Malin

Menar du sängen som jag skulle få? ;)

2010-04-02 @ 12:35:35
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0