<3

halloj. Lite mer 'ensam' nu och då går det lättare att skriva. Såg dessutom att sist jag skrev så var det bara en jävla låt-text. Har ju missat att berätta om min vecka då, med andra ord! haha.  Onsdag - Jag och frida smed till det på Boda Borg. Satan vad kul det var! haha. Vissa "rum" var dock mer jobbiga än andra, och då och då trodde jag att jag skulle få cellskräck och ville bara ut - men jag lugnade ner mig med den berömda "Andas in, andas ut"-taktiken och lyckades hålla mig kvar och stå ut tills vi antingen klarat banan eller inte. Vi vann över killarna dock. Egentligen oavgjort, men vi hann få fem stämplar före dom, så.. vi säger att vi vann ;) sjukt kul dag, och dit vill jag då igen :D Torsdag - Vi åkte till Luleå för att spela lite mini-golf, åtminstonde vad jag trodde. Blev 14 olika grenar där, typ.. Golf, skjuta älgar, och whatever. Var lite drygt sådär, men rätt småkul. Kanske nånting för dom som är lite yngre än oss, men.. Ja :) efter ett litet tag in i detdär kom några cp-barn förbi. Nja, men det var väll trevligt det också :) Och när allting var över så drog vi på max och käkade, och sen vidare hem. Senare mot kvällen, efter att min kära pojkvän kommit hit, drog jag, han, olivia, jenny, tina och frida iväg till någon Pontus på fest. Blev en ganska kort vistelse för att Samme blev på tok för full och pappa kom och hämtade oss. Vi la oss och sova nästan direkt, vilket var jävligt skönt ..och idag har vi legat i sängen och knarkat nintendo-spel typ! Haha :) Nu är min prins som sagt sjuk. Jävligt otur med tanke på att vi skulle på piteåhavsbad imorgon, men blir ändrade planer nuråå.

På tal om lite annat så är jag grymt besviken på det jag egentligen borde kalla för min familj. Eller familj? Mamma.. Nä, usch. Tar det en annan dag.. Nu kryper jag ner bredvid hajna och sover. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0