<3

Jag fastna i en stormvind där allting kasta om mig,
Jag hittade en väg, fast för den tappa jag hoppet.
Hur ska jag förklara att jag älskar dig än
när ingenting blev som jag förväntade mig?
Jag längtade hem, men du vet vad dom säger:
Gräset är alltid grönare på andra sidan av stängslet.
Och kärleken förloras ju så lätt för så lite,
men jag vill bara veta hur det är nu för tiden.
Om du sitter ibland, kanske tänker på mig
och hur jag förklarade vår kärlek med regn.
Kanske var det meningen att leda till detta,
men jag vill inte sluta nu när det finns mer att berätta.
Jag trodde på vår kärlek fram till att det kom till fakta,
att i kärlek var det jag som tog vår kärleks andra halva.
Kunde inte fatta, borde sett mig backa
Du gav dig efter ett tag, plus att alla kort var lagda.

Dagarna går utan ett ord att du förstår.
Jag vill vara dig nära i en tid som var vår.
Men inget jag gör läker mina blödande sår.

jag är så känslig utav mig, har lätt för att beklaga,
men vill inte ha nån annan där dina läppar en gång varit.
Svaret finns inte här fast jag sökt på varje stig,
jag var ensam och förvirrad i en länge försvunnen tid.
brinner av en längtan, brinner av förväntan,
försvinner i ett gränsland och vill inte bli hämtad.
Saknar alla gånger som du smekte mig,
Saknar alla gånger som du skrek på mig.
Jag vet att jag betyder, annars hade du inte brytt dig.
Du kanske aldrig lyssnade, men jag hoppas att du hör mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0