<3

Hallådär. Tänkte skriva ett helt meningslöst inlägg om min dag (som vanligt) men kom på att jag inte har något att skriva om. Min dag har inte varit någon dag, utan jag har legat i sängen precis hela dagen och kollat en massa olika tv-program och filmer.  Dock har jag mycket att få ur mig, men vet inte hur jag ska formulera mina känslor i ord. Det har blivit det svåra för mig. Det som förut var så jävla uppenbart är för mig helt omöjligt att göra nu, och det är just det jag älskade att göra - Skriva! Det är som att jag helt tappat förmågan att formulera mig på rätt sätt, åtminstonde så det låter bra eller överhuvudtaget känns bra. Det blir inte rätt helt enkelt. Som nu, jag har minst tusen känslor som det skulle vara bra att få ur mig, men det är helt omöjligt.

Jaja, mitt hjärta ligger just nu bakom mig. Min säng är enorm så det känns som att han är flera meter bort, fastän jag känner hans andetag mot ryggen. Det är sweet, och han är awesome. Snarkar gör han också, vilket inte hör till vanligheterna. Whatever, han är lika söt ändå. Jag är otroligt glad över att jag har honom, och jag har aldrig förut träffat en person jag kunnat vara mig själv med på samma sätt som med honom. Även om jag får "hålla tillbaka" litegrann, så är det värt det. Det är värt varenda sekund av mitt liv. Eller han är värd varenda sekund! Jag skulle nog göra vad som helst för att få ha honom kvar. usch! Det skrämmer mig hur jävla mycket kärlek jag känner bara av att höra hans namn. Iallafall, det är 16 dagar kvar innan jag och han kliver på tåget till Uddevalla. Klockan 17:51, om det går som det ska, torsdag den 22 april. Jag håller på spricka, så mycket som jag längtar. Det är fucking 8 månader sen jag var där senast. Helt obegripligt! Vem hade trott detta om vi ser tillbaka för ett år sen? Inte en käft, kan jag gissa. Och allra minst jag! Och att jag även sagt NEJ till att åka ner, och skitit i att åka ner, två gånger nu.. What the hell? Något har hänt med mig, och positivt kan jag väll inte påstå att det är. Eller jo, det har ju sina fördelar, men.. Nu är det dags iallafall, och jag kan lova att ingen är mer lycklig än jag. Helst nu när jag har min baby med mig. dubbelt så jävla underbart :D Nä, nu ska jag krypa ner under täcket bredvid hajna. Det ser så jävla mysigt ut! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0