you can't break a broken heart.

Är övertrött. Klockan är snart tio över fyra (åtminstonde när jag börjar skriva dethär inlägget) och jag kan inte gå och lägga mig, för då kommer jag aldrig orka upp till klockan nio. Ska som sagt till Christinaskolan då, eller vad den nu heter. Dom har ju bytt namn nu eftersom dom har slagit ihop med norrmalm. Don't care! Haha. Har just sett klart Twilight, och jag måste bara säga; det är en blogg som verkligen berör mig. Utifrån och in! Jag kan inte låta bli att sitta med tårar i ögonen genom hela filmen, och där på slutet, bara gråta. Den är så underbar. Tänk om det verkligen var så in real liksom? Fan va bra det skulle vara. Gissar även på att dethär kommer bli ett långt inlägg om ingenting, så jag antar att ingen ens orkat läsa hit. Och även om någon orkat det, så varför läsa vidare? kommer inte bli mer intressant precis :p aja.. tänker berätta något jag är livrädd för - Svininfluensan! Direkt jag får lite ont i halsen blir jag helt nojig och livrädd. Försöker med allt jag bara kan att.. inte tänka på det, men rädslan tar helt enkelt över. Den övervinner allting! Så sitter man där, helt nojjig och tror att man ska få feber vilken sekund som helst. Haha! :p och om jag verkligen får feber lär jag ju ta livet av mig eller dylikt. Nåväl..

I hela mitt liv har jag känt saknad. Någon slags saknad.. Saknad av min mamma. Saknad av någon tid förut. Saknad av en sommar. Saknad av en vän. Saknad av en speciell person. Och tro mig, du är speciell för mig, men jag har aldrig känt en sånhära saknad! Aldrig den starka känslan.. Vilket skrämmer mig lite, för jag tänker inte falla för dig lika hårt som jag har fallit för alla andra. Jag tänker inte bli sårad igen. Jag kan inte bli sårad igen, det kommer jag aldrig klara. Jag vet inte! Du får mig att tänka på annat. Jag vet att jag håller på bli kär, något jag inte kan hindra, men jag vill inte. Jag klarar inte av ett förhållande just nu.. jag måste ha tid för mig själv och jag önskar att du förstod det. Men hur kan du förstå något jag inte ens har berättat? Jag känner att jag måste säga det. Men rädslan att bli utskrattad övervinner, för tänk om du inte känner samma sak? Fast.. Idag måste väll ha betytt något? Iallafall det minsta. Det var ju inte jag som tog.. äh, jag vet inte hur mycket jag tänker välja att berätta hära, för.. det kan bli komplicationer, och det sista jag behöver just nu, är bråk. Jag vet redan två personer som kommer gråta sig till sömns imorgon pågrund av mig och jag vill inte att det ska bli fler.. men jag vet inte heller vad jag ska göra! Du som håller min hand. Du som stryker mig på kinden, samtidigt som jag ligger ner med dig över mig. (Inga misstolkningar, tack!) Det är bland det finaste som hänt mig! Aldrig förut har någon tagit hand om mig på det sättet som du gjorde. Aldrig har någon tagit det så lugnt. Aldrig har någon letat sig fram till mina läppar som du gjorde. Det var som att du sökte svar.. Sakta, men så jävla säkert, dina läppar mot mina, för att se om jag besvarade. Självklart! Men jag är så osäker i din närhet. Jag vet inte vad jag känner när du är nära mig. Jag blir så lycklig, tappar fotfästet, klarar inte av att stå med båda fötterna på jorden längre. Jag svävar.. åtminstonde så känns det så! Som att jag är tre meter upp i luften och ingen annan än du kan röra mig. Jag kan inte beskriva känslan, men den är underbar. Hela jävla du är underbar, och det är de som skrämmer mig. För jag vill inte bli kär i dig, men det är det som händer nu! Rädslan att bli sårad på samma sätt som dom, är stor. Övervinner nästan allt. Samtidigt vill jag tro att jag är annorlunda.. Att du tar mig annorlunda. Jag vet att det bara är skitsnack, för jag är inte mer annorlunda är dom. Vet dock inte vad jag ska göra, för.. samtidigt som halva mig skriker " Go for it! " så skriker andra " skärp dig, du klarar aldrig dethära! " Jag vet inte vilken av 'rösterna' som har rätt, men att bli sårad igen är något jag inte skulle klara. Just so you know!

Nu ska jag se någon mer film hade jag tänkt.. eller rita kanske! vi får se. Här kan jag iallafall inte sitta längre. Take care! Puss :)

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

du får börja uppdatera oftare hörredudu :P

2009-09-03 @ 22:06:30
URL: http://piinkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0