utan dig är jag ingenting alls!

usch, vad trött jag är. Men tänkte skriva ett inlägg iallafall eftersom det vart så jävla dålig uppdatering på senaste! Fredag var det ju fest hos Garga. Gode så jävla kul när vi sjöng och jävlat ALLA sjöng med! Så jävla härligt :) Och jaa.. minns då it så mkt, höll jävlat på deka i slutet. Pappa kom och hämta oss, jag lipa som en idiot och ja. Haha! Vet inte vad som gick fel ;) och ikväll så har de då jävla bara varit lugnt. Har doooock tagit hand om en mindre nykter Bäkk som just nu ligger och sover i min systers säng. Nåja, så går det ;) hahaha! Aja, ska nog slå på nån film och försöka sova eller nå :) lite bilder från i fredags först! titta och njut, godnatt och puss ;)


Rebecca, Marre, jag!

ha-ha-ha!

aiiner och snygg-korre :)

Tina, jojken & marre <3

viktor och jag!

Kommentarer
Postat av: matilda

jag förstår knappt hur du orkar ens kommentera min blogg. jag har inte gjort dig något, och jag förstår inte hur du bara kan hata någon du verkligen vet noll om.. menmen.

kan du låta mig vara nu?

2009-09-06 @ 19:29:47
URL: http://mturborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0