Skolan.

Kändes rätt skoj att komma till skolan idag, med tanke på att jag fick byta klass, eller hur man ska säga det. Böt ju inte direkt klass, men ska börja ha lektioner med behörighetspriven, med andra ord; Stoffe, Peter, Rebecca och Jabbe. Härligt :) får se hur det går. Hade engelska direkt jag kom till skolan, sen blev det Norrmalm, och sen slutade vi. Så ganska skön dag faktist :) imorn är det lite mer cp schema, men börjar iallafall halv tio. Nu håller jag på ta hem one tree hill och gossip girl, sen ska jag sätta mig och se det :) Och sen har jag läxa i kemi också, tror jag det var, så blir att gitta hem till Rebecca för att göra den. Dessutom blir jag förvånad över hur snygg min design är varenda gång jag går in på min blogg. åh! älskar mitt liv just nu. höhö (a) aja, nu ska jag kolla lite bloggar och min bdb/pix sen lägga mig och vila ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0