shululu

Svar till "Anonym"; Vad gjorde du på ch? :)
- träffade lite folk åså! ;p och var bara där fram och tillbaka för hade en lektion ;p höhö!

_____________________________________________________________

varit i stan och köpt en jacka. Kom hem nu för ett tag sen, så har vi käkat pizza å lite så :) nu ska jag snart hoppa i ett bad och sen bara ta det lugnt resten av kvällen. Känner mig inte kry för fem öre, så lite film och sånt skulle sitta fint ikväll, och en tidig kväll i säng blir det också. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: matilda

okej bra, så ni har bara tänkt att stå där och skälla på mig utan att jag svarar och sen skälla på mig ännu mer? låter lite konstigt typ.. ja, jag tror verkligen att ni SÖKER BRÅK, eftersom du ogillade mig och sa att du skulle spöa mig osv innan det där med rasmus (antar att det är det du menar näru skriver att jag har "gjort nånting" eller?)



jaha okej kalla mig fjortis, det är inget jag tar mig åt av :) jag är inte dum i huvudet och jag är fortfarande jag hur mkt fjortis jag än är.

förresten du är 92a va?

2009-09-08 @ 18:19:39
URL: http://mturborn.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha vilka roliga kommentarer du får ^^

2009-09-09 @ 14:18:09
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0