Show me love.

helvete vilken seg dag. Knappt orkat röra mig! Vaknade vid tolv, gick upp och satte mig här. Sen film med viktor då han vaknade, och sen till busstation/sunes, åt och mötte rebecca - sen hem! :) har suttit här hela jävla dagen, och imorn är det skola </3 aja, får se till att orka de iallafall. Skulle kunna berätta om min helg också. Inte så jävla intressant, men okey.

Fredag; stan, fixade öl. sen hem och fixade oss :) efter det drog vi till Garga där det inte var nå drag, men.. det blev roligt sen! En jävla massa folk och kul hade vi :) mer och mer folk kom eftersom, och tillslut spårade allting ur. Jag och Rebecca började bråka pågrund av olika anledningar. Jag och Jabbe stack hem ^^

Igår; Var hemma typ hela dan. Skulle egentligen på Luleåhockey, men det blev ingenting av det så vi kollade senare bussar till Luleå. Missade typ två stycken, sen tog vi 21:35-bussen. Direkt vi kom fram möttes vi av Oscar och hans kompis. Sen av en arg Amanda :p Fett synd att jag inte hann träffa Hannu bara. saknar honom massor :( iallafall, vi gick till Strandparkeringen och träffade massa folk. Sen vidare till busstation och därifrån till rebeccas farmor. Jag drog ut till folk och åkte lite bil, sen drog vi mot piteå. Vi hamnade på busstation där och träffade folk. Massa mys ;p sen drog jag och viktor till mig.

Och idag har ni redan läst om. bilder kommer när jag orkar :) hejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0