såren läker med åren .

Jag är rädd att jag har tappat kontrollen. Du har övertag nu!

Nej, jag tänker inte göra något deppinlägg, tänkte bara säga att jag fortfarande är svinnojjig för dendär jävla influensan och kan verkligen inte sova hur mycket jag än vill. (har inte försökt, men jag känner det på mig!) Dessutom ville Daniel att jag skulle skriva något om honom. Vet bara inte vad. Han heter Daniel, (Daniel Wiklund för att vara mer exakt) och är en superfin kille som har en störtskön humor och är kusin med Frida, vilket innebär; Jag vet inte. Det innebär nånting iallafall! Haha. Sådärja, skrivit någon/några rader om dig nu iallafall Daniel, så jag hoppas du är nöjd. Behöver filmtips också, jag har faktist 100-120 unika besökare om dagen så någon borde iallafall vara snäll och skriva NÅGON bra film iallafall, för alla jävla läsare är snåla om kommentarer. :( hei dho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0