Raise your voice.

Precis sett klart denna film. Så otroligt bra.. har nog aldrig gråtit så mycket till en film, som jag gjorde till denna. Handlar om Terri och i början, hennes bror Paul. Han har precis tagit studenten (vad det nu heter på engelska?) och Terri's present till honom är en spelning by; Tree days grace. Dom åker dit, har det jättekul, och påvägen hem krockar dom.. Resten får ni se själva, men den var otroligt bra. Verkligen super! En film jag rekomenderar för alla. haha :) nu ska jag ta ett varmt bad och försöka bli av med låsningen jag fick i axeln/nacken när jag såg filmen, satt på något konstigt sätt, så nu har jag svinsvårt för att andas, sen ska jag se Another cinderella story för 120039084 gången :D alltid lika jävla bra.. Men ha en fortsatt.. trevlig.. natt? jag ska då vaka, annars orkar jag aldrig skolan imorn x) haha! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: matilda

jaa, du vet noll om mig.. annars så äre bara rykten och man vet aldrig om rykten är sanna eller falska, fast du kanske tror på alla rykten du. du får hata mig for the rest of your life om du vill, men när jag kommer till piteå vill jag inte att min resa ska bli förstörd av ett bråk, hejdå.

2009-09-08 @ 09:10:21
URL: http://mturborn.blogg.se/
Postat av: nalle

vi måste ha en film kväll igen <3 eller nå <33

2009-09-08 @ 15:15:31
URL: http://nallelie.blogg.se/
Postat av: tina erikssssson

haha får väl förstöra om vi vill (; lr bjuda dig på en 2,8a så du deeeeeeeeeek

2009-09-08 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0