pontus bergström ;)

Hallå :) kom just hem ifrån stan. Varit där med rebecca och poppe! Vi träffade massa andra också, men det var i slutet, så inge intressant ;> haha! :* men iallafall.. har haft trevligt och käkat på sunes och lite sånt :) mys helt enkelt. Nu väntar jag på att klockan blir nio - tio så ska jag dra in till stan igen och möta upp Mr.Hemlig ;) nä, skoja.. Markus! Vi behöver prata lite, eller jag behöver prata :) han lär ju inte säga så mycket men.. huvudsaken är att han får veta vad jag vill säga ;> haha. Fan va jag babblar på :) aja, här kommer en film på mig och poppe från idag, bilderna får ni sen :) <3

han har faktist blogg han också ;) kan länka honom.
POPPES BLOGG, TRYCK HÄR! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan -.-

2009-09-17 @ 20:03:50
Postat av: PiinkY♥

aha okejokej

2009-09-17 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0