Päroncider ;* <3

nu är min snyggbabe påväg hit. Vet inte vad vi ska hitta på, men blir väll att garva åt youtubefilmer, agera nolife och se någon lång lång komedi och hålla oss vakna helt enkelt :) Första dagen av min dom är imorgon, så jag måste vara dära. Annars ringer han åklagarn och då får jag ett värre straff. Shit, alltså.. Mitt liv skulle kunna bli en hel bok. Tänk själva; Jag växte upp med värsta häxan till morsa som stack när jag var 9 och blev någon slags alkolist som ÄNDÅ la alla problem på mig (..och min storasyster) och flyttade 135 mil ifrån mig men hade ändå full kontroll över mitt liv och vem jag var. Jag flyttade till henne och blev förstörd. Började gå till soc i 10års åldern men ingenting hjälpte. "I was a mess" eller hur jag ska uttrycka mig. Och jag mådde bättre och sämre än aldrig förr under 08 - början av 09, det bästa och sämsta som någonsin hänt mig. I början av 09 fick jag hjärtat krossat 7 gånger av samma kille för att jag var en idiot och förlät honom. Lät mig själv glömma honom med en kille som gjorde precis samma sak, och lät mig glömma HONOM med en kille som är VÄRRE, dubbelt, trippelt så mycket värre än dom två första killarna tillsammans. Hösten -08 åkte jag dit för fyllekörning med MOPED och min dom blev Socialtjänsten AGAIN. Jag kan varken leva med eller utan min pappa och skolan är ingenting för mig. ÄHHHHHH.. mitt liv är bra ;) nu ska jag vänta på schlyyyyynan! vi bor ungefär 15 hus ifrån varandra och hon är inte här än. WTF?! aja ;> puss!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för dom värmande orden. Jag har aldrig skyllt på någon annan änn mej själv för mina problem. Och mej veteligen har jag aldrig tvingat dej till något annat änn det du själv ville, inte Malin heller// Mamma

2009-09-18 @ 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0