I'll be there for you,

Först och främst; Har fått tillbaka min telefon. Så jävla underbart! Så, nu har jag alltså kamera, så blir förmodligen mer bilder nu :) skitbra! För det andra var jag aldrig i skolan idag. Fail! Drog därimot till CH. Mycket mycket bättre! Fast först var vi och käkade på Subland. så otroligt gott :) haha ^^ efter CH drog vi till backa, mötte pessa och sluggan - drog till stan. Sen banken, och sen solander, och nu är jag hemma. Mycket trevlig dag. Får se vad vi/jag hittar på ikväll. Finns säkert nått :) bilder kommer nu, sen drar jag! Puss :)


Nathalie :) <3


phille <3


nathalie igen :)<3


Danne :) <3


fillson <3


slugganboy ;)


mkayyyyyy :)<3


sluggan påväg hem :)<3

Puss! / aLx

Kommentarer
Postat av: Anonym

okejokej. de får du gärna:D

2009-09-14 @ 16:40:32
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0