Idol 2009.

okej, kanske inte gått så länge av idol, men domhär tre är LÄTT mina favoriter hittils. Calle, Jon och Durna - Så underbart bra alla tre! Och hon sista i Malmö. Skitbra hon också! :) Haha. Satt och såg Malmö med Pappa tidigare, och käkade godis. Nu ska jag se dom sista avsnitten av One tree hill innan jag går och lägger mig, sen är det bara att vänta tills på tisdag då dom börjar med 7;e säsongen. Så jävla underbart! :) Var dessutom tänkt att jag skulle åka till kusinerna och faster en vecka, men vi får se hur det blir med det eftersom pappa frågade ifall jag ville stanna hemma. Hade varit trevligt med en vecka hos Piinky ♥ men vi får se :) Haha. Godnatt, och puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0