Hos rebecca!

Sitter @my babes place nu! Varit in till stan och hämtat min moped och lite så eftersom vi lämnade den där igår för att vi hade druckit och för att den inte startade! (rebecca var nykter och skulle köra!) haha :) igårkväll när jag skulle sova, bestämde vi oss istället för att dra in till stan till Markus och Martin. Så blev det, så runt halv tolv var vi i stan! x) runt tre kom vi hem. Med martin och markus med oss och fyfan vad fulla dom var x) jag också för den delen. Det bara kom "poof" typ, jag som inte ens tänkte bli full ;-p somnade sent, vaknade 12.. eller 2! minns fan inte x) nu ska vi hem till mig och städa, sen till stna och köpa min jacka =) blir skitnajs.. Höhö, dålig uppdatering på det senaste. Måste bli ändringar på det också ^^ hejdå, och puss :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0