HÖHÖ!

Dagen har väll varit härlig, I guess! Inte för att jag minns så mycket, men kan berätta vad jag minns? :) Jag vaknade runt 12. Snackade med Rebecca och vi bestämde oss som vanligt för Frasses. Hon skulle bara städa sin garderob, sen skynda sig hit. När hon kom hit, två timmar senare, hade hon en fet jävla hög med mina kläder med sig. Visste inte ens att jag hade så mycket hos henne! Haha. Vi drog oss mot frasses, och efter det på denkkas baksida och träffade Mohammed, Jens, Denkka och Valbon! sen hem till Rebecca, sen till denkka igen. Då tog hon moppen till skuthamn och jag gick in till Denkka där Denkka, Jens, Valbon, Roffe, Mohammed, Oskar och Kimberly var. Dom satt och spelade Buzz så jag joinade! Roffe och jag ägde. Eller jag gjorde, Roffe sög ._. haha! Efter ett tag lekte jag med Jens telefon, så smsade schön och frågade om Jens hade sprit att sälja, vilket han hade, så jag och Jens gick hem till mig. Fick vänta i typ 1 timma på mopeden dock. Sen drog vi till badhusparken, sen tog markus och jens moppen till jens, och sen kom dom tillbaka, så då for jag och jens till busstation. Där träffade jag Karin! :) <3 Sen hem :) nu har jag bara suttit hära. Klippt mitt hår åså :) höhö!

Imorgon ska jag färga håret igen. Ljusaste bruna jag kan hitta, sen rött på det :) Blir skitbra tror jag? Längtar åtminstonde. Aja, nu ska jag se twilight, sen försöka mig på att sova. Ska upp till CH rätt tidigt. Höhö! Puss :)

Bästa jens! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0