Hemma!

Ett litet kort inlägg, sen återkommer jag ikväll. Skolan var chill, har hittat mig en ny snygg-grabb att kika på i smyg ;) Too bad att vi bara har två lektioner i veckan tillsammans. Men han känner ju dom jag känner, så det är väll lika bra ;) träffar han ju ibland ändå! HÖHÖ. Mer än så får ni inte veta, för mer än så vet inte ens jag! haha :* Well, 90210 har fått in ett nytt avsnitt som jag just börjat ladda hem. Lär väll ta en timma eller så, så under tiden sätter jag mig med chips och dricka och ser "He's just not that into you", och ikväll blir det roligheter med älskade Rebeccababe ;) Puss på er, videoinlägg från oss ikväll - håll utkik! :*

Kommentarer
Postat av: haha

haha suger din idiot!!

2009-09-17 @ 18:02:38
URL: http://varmoboyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0