Före&efter-bilder och Godnatt

Sådär. Klart med städningen nu :) Resultatet;


Före, och då hade jag ändå städat ungefär en timma. Stökigt var det!


Efter - Blev nöjd över resultatet iallfall :)

Har dessutom laddat hem sista säsongen av one tree hill och är på 16;e avsnittet av 24. Måste hinna se klart det tills imorgon, så tänkte ta en uppesittar-natt och nöta one tree hill. Haha :) Så har precis gjort 'kvällsfika', oboy och mackor - standard, och ska hämta mitt täcke och mysa på :b ni får ha en trevlig kväll/natt, det ska iallafall jag ha. Puss :)

If you believed when I said I’d be better off without you, then you never really knew me at all. If you believed when I said that I wouldn’t be thinking about you, you thought you knew the truth but you’re wrong. You’re all that I need, just tell me that you still believe.
Jag saknar dig grabben, bara så du vet!

Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Visste du att Patrick Swayze dog inatt?

2009-09-15 @ 05:19:11
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: matilda

hahah så du har räknat? hahahahahahahha.. jag skiter i om det är 48 eller 92 det är fortfarande värre än mig. haha ja jag kanske kommer till en annan stad super mig full men knappast att jag strulade runt med alla där, kan du säga exakt vilka jag strulade med då? eftersom det är du som påstår att jag strulade med exakt varenda kille :) haha nej du vet inte vad som är rätt eller fel när det gäller mig iaf, för du går på alla jävla rykten som går! haha ursäkta? skämmer jag ut mig? joru, det är iaf inte jag som går på en 2 år yngre brud och kallar HENNE omogen;) klart jag har en brud som jag verkligen ogillar som är två år yngre än mig men jag har fan lite vett, klart jag skulle vilja slå ner henne lätt men jag vet att det är så jävla FEGT och OMOGET att ens skälla på henne så jag skiter i henne, men du har inte lärt dig vad omogen betyder än va..?



kallade jag henne piteås största fjortis eller? jag vet inget om vem som är det eller om hon är det, jag skiter i henne, det är bara som jag har hört och min källa är verkligen INTE jolin, ingen aning vars jolin kom in ifrån xd.

2009-09-15 @ 10:09:38
URL: http://mturborn.blogg.se/
Postat av: Isa♥

Hejsan!:)

Vilken fin blogg du har & jätte interessant hur länge har du bloggat?

kram!:)

2009-09-15 @ 15:36:18
URL: http://typisa.blogg.se/
Postat av: nallelie

fan bra det blev !! :D <3

2009-09-15 @ 21:10:24
URL: http://nallelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0