fan.

18:06 och jag har bokstavligt talat inte gjort någonting idag. Okej, där ljög jag! Åkte faktist fram och tillbaka till konsum förut och köpte cola, men annars har jag inte gjort något. Förutom att kolla film och nörda msn/bdb hela eftermiddan, men.. räknas det ens? haha! Funderade där ett tag på att skriva om helgen, men skulle bara bli svammel av allting eftersom jag inte ens minns 50% av den, men ah! Får se om jag kanske skriver ett kort inlägg senare. Tänkte bara rekomendera en film jag precis laddade hem; Ladder 49. Den är hur bra som helst och man kan inte låta bli att gråta när man ser den. Iallafall inte jag! Ska fortsätta se den nu och sen sova, tror jag :) PUSS!

det var första gången du någonsin fått se mig svag.
Första och sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0