everything hurts..

Jag har verkligen svinont i hela kroppen nu. Frossa och hostar ihjäl mig! Blir hemmadag för mig imorn kan jag lova, vilket innebär - ingen mer skola på hela veckan för jag är ledig torsdag&fredag :* okej, inte för att jag hade gått ändå, men.. you get the point :) nu ska jag mysa med täcket&kudden framför tv;n med en stor kopp varm choklad och piggelin ;* ibland älskar jag att vara sjuk, då gör pappa allt för mig :D godnatt.

jag önskar att det fanns ord att förklara.
när jag ser dig och du bara ser ner i backen,
kan inte möta min blick.. jag önskar jag
kunde förklara smärtan när jag vet att jag
inte får gå fram och krama dig, åtminstonde
prata med dig. Jag önskar du förstod vilken
smärta jag får i bröstkorgen när du inte
ens klarar av att se på mig längre..
ingenting är som förut!

Kommentarer
Postat av: matilda

vad fan snackar du om? jag hörde inte något av vad du sa till tina? jag har hört så jävla mkt av andra!? visst jag "backar" väl som du säger, bara för att jag inte söker bråk eller?

okej jag är F12 fast jag fyller 15 om en månad, jaja visst:)



jaa, tänkte bara det är inte så moget att ni var 3 fullt nyktra 92or som gick på EN packad 94a som knappt kunde stå.. jaja gör som ni vill :)

2009-09-09 @ 10:58:50
URL: http://mturborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0