Even the best fall down sometimes,

Anonym om hinner inte skriva.:
vad har du gjort för nått när du ska vara på ett förhör??

sv: Jag har inte gjort något. Har vittnat till en grej och gjort en egen anmälan :p

aja, nog om det. Tycker det varit nog med 'förhör' och 'polisen' i alla inlägg nu, så.. tänkte skriva om min dag, bortsett från polisstation. Drog med hem till Natalie iallafall, hälsade på hundarna och sen drog jag mig hemåt. Dock inte hänt mycket hära idag, bara sett massa avsnitt och två filmer. Askul! Känner mig riktigt trött så ska tvätta bort sminket sen lägga mig. Imorn blir det att beställa biljett till Uddevalla, och tid på anna klippare för hål i tungan. Blir skitbra dethär ska ni se. Och skolan förståss om jag orkar med den! :p Stoffe försöker tvinga mig dit men tvivlar på att det går bra för det känns som att jag kommer väga. Iallafall; ska ringa ett samtal, tvätta bort sminket och sen sova. Ha en bra kväll/natt allihopa :*


saknar er babess ;*

över en månad nu baby. kan du inte komma tillbaks? Saknaden är outhärdlig! Jag orkar inte längre. Det är tungt duvet.. att veta att man inte kommer få träffa dig igen. Jag vill inte ha det så, ingen annan heller för den delen! Du var alldeles för bra för dethär. Vad gick fel egentligen? Vila i frid min vän, vi ses någon dag, någon vacker dag. Tills dess; Hälsa Mogge, Gammelfarmor, Gammelfarfar, Morfar, Peter, Niklas och Tom. Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0