ett år.

För ett år sen var allting så jävla annorlunda. För 3 månader sen, här hemma, hade jag aldrig gått utanför dörren. Inte längre än till konsum/ica eller frasses åtminstonde. Hade aldrig ens en tanke på stan, på alla dom som alltid är där. Jag kände inte Natalie, jag kände inte Amelie, jag kände inte Casper, jag kände inte Kevin. Jag kände inte någon. Knappt! För ett år sen var det EN person som gällde för mig, + alla lulebor. Åkte till hockeyn jämt - där trivdes jag. Visserligen gör jag det ännu, men allting är så annorlunda motför då. Kan inte säga att jag inte är lycklig, för en del av mig är det. Men då visste jag knappt var kärlek var. Då hade jag aldrig haft någon.. inte som dig! Jag förstörde nog för mig själv genom att bli en av alla dom. men det är som det är nu, och jag tänker inte ändra på det, för jag trivs. Det gör jag verkligen , tro inget annat!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej. Har startat nya tävlingar i min blogg. Var gärna med och tävla ;*

Love Cec



Ps: eller titta gärna in bara :)

om du lägger till mej på bloglovin så lägger jag till dej om jag gillar din blogg.



Att vinna en av tävlingarna skulle ju vara som 1 år present från ceciliaprecious.blogg.se hihi

2009-09-02 @ 15:44:08
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: nalle

ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET !! <3

2009-09-02 @ 22:02:30
URL: http://nallelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0