Du tar mig fram, baby, på rosa moln..

Precis rensat min dator på gamla bilder. Hittade från 04, 05, 06, 07, 08 och nu, 09 då! Fett roligt att se på något sätt, så tänkte dela med mig av mindre pinsamma bilder sen. Haha :p har varit sjuk idag. Feber och lite sånt! är förkyld som något annat cp också. Har sovit större delen av dagen, + knaprat alvedon och halstabletter :p var och käkade på sunes med rebecca förut också, och nu ska jag se Raise your voice, sen sova. Får se om jag orkar skolan imorn då :) ..bilder från sunes, ja0;


stripsmeny + två smältosar :)


ha-ha-ha! Sjuk och jävligt sliten aLx :D


jag är heeftig :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Mums :D Sunes var dock inte lika gott som jag kom ihåg.. :(

2009-09-08 @ 09:10:56
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit vad ful du var

2009-09-09 @ 19:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0