So long, bitch

Justeja.. har något att säga;

DU blev sur på mig för anmälan på dig. För att DOM tog kort på mig och mitt blåöga som DU har gjort. Du är bara rädd, det är där det ligger! För du vet att vi har mer vittnen än dig och du kan inte ljuga till dig skadestånd. Synd, men där förlorade du igen. Och guess what? Jag fick en anmälan på mig idag. som DU hade gjort. Vill du veta vad det stod? " Till vårdnadshavare för Alexandra Wikman. Efter inkommen anmälan från Fredagen den 25:e september -09 så framgår det att eran dotter är misstänkt för misshandel. Hon har den 25 september -09 kl 22.00 - 23.00 på Kanalgatan 13B i Öjebyn bl.a. dragit en annan un kvinna i håret och tryckt ner henne i marken. " ojsan, lite busted? Kom fan inte och säg att du inte har gjort anmälan, och kom fan inte och var sur på MIG för anmälan på dig! Och sen, dina lögner kommer du inte långt på kan jag säga. Och att ljuga för polisen? ha. Inte precis det smartaste du gjort va? Herregud. Jag orkar inte med dig! Ditt rykte jag fick bort ifrån dig, glöm aldrig bort att det kan komma tillbaks lika fort som det försvann, så.. Har bara en sak kvar att säga till dig eftersom jag aldrig fick chansen på telefonen eftersom du först klicka mig och sen var svinotrevlig, nog för att jag redan nämnt det minst en gång här; Dina lögner kommer du verkligen inte långt på, så bäst att du slutar ljuga innan du får mer folk emot dig än du redan har. Vi ses 'baby'!

Och juste; You don't know how sick you make me. You make me fucking sick to my stomache, everytime I think of you I puke. You must just not know! You may not think you do, but you do. Everytime I think of you I puke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0