bildbomb

Bilderna får tala för idag och igår;

Syster är fjortis!


luleåpojkar. Blom, Robin och Micke :)


same shit.


<3


määääättä :)


älskling passar i glasögon :')


älskling väntar på min papi:)


stofashhhhhhh på lektionen!


babe på lektionen :)


Jag hade mindre att göra än dom. höhö!


Jabbeboi :* <3


min älskling!


helt charmig bild :) Jabbe <3


Dagen spenderades till störst del med dessa två snygggingar! :)


..och jag fattade ingenting kan jag lova!


"vad är 90 delat på 3? " haha!


väntar på pappsen


jag och peter - vi snackade om hur mkt stoffe gillade tablettaskar när han var mindre. HAHA!


behöver smink.

Mycket trevlig kväll och dag. Puss på det! Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0