Believe..

Känner inte för att skriva så mycket nu. Kvällen bestod av grillning på blå bågarna med en jävla massa folk. Kan skriva dom jag kommer ihåg; Jens, Pessa, Rasmus, Roffe, Markus, Valbon, Mohammed, Denkka, Sara, Lisa och Ante. Tror dessutom att det var alla, men jag vet inte :') haha! Efter det stack vi hem till valbon. Jag stannade ute medans dom var inne ett tag, och sen drog vi till ok. Efter det hem, jag fick slut bensin </3 och nu har jag bara suttit här. Jävligt chill och nu är jag helt slut, så det blir en film, sen sova. Godnatt :) puss!

Kommentarer
Postat av: matilda

har jag bett dom skydda mig eller? nej.

haha okej dom som sa att ni tydligen skulle "spöa mig" lät då inte så ironiska, men rykten är ju som dom är..

och förresten.. VAD SA JAG?!??!?! KAN DU SVARA PÅ DET SÅ FÖRSTÅR JAG VAD ALLT FAN DET HÄR HANDLAR OM?!



haha ja, eller förresten är bara 14 år än;) fyller 15 i oktober, fan grattis till mig! och jusdet.. du är ju en riktigt mogen 17åring som går på en 14åring:)



haha fjortisfylla. okej. ni var inte ens med när jag drack och ni vet inte vad jag drack heller, menmen rykten antagligen.

2009-09-11 @ 14:09:44
URL: http://mturborn.blogg.se/
Postat av: matilda

jasså, okej men jag har ändå inte bett dom att skriva ett jävla piss :)



nej jag vet inte vad jag har sagt för jag har inte sagt ett fucking skit?



jaadu vissa tål mer än andra, alla vi är inte likadana fast det kanske inte du visste eller? :) en brud spydde sönder på två cider, och du såg ju bäkk, på 4 öl spydde hon urmkt, som sagt, man är inte likadana?!

haha jag tkr då att fjortisfylla har rätt mkt med om hur mkt man har druckit att göra menmen, alla har ju olika uppfattningar om den saken;)

2009-09-11 @ 17:00:15
URL: http://mturborn.blogg.se/
Postat av: matilda

och btw, 17åring som går på 15åring för att "hon tror att hon är ngt" är INTE moget, fråga dom flesta.. vid det här laget om du nu är så "mogen" som du säger, skulle du slutat för lääängesen att tracka mig typ, men det haru inte gjort. du är fan snart 18, då äru vuxen?! hur vuxet känns det här på en skala tkr du ? jajja ditt val

2009-09-11 @ 17:02:21
URL: http://mturborn.blogg.se/
Postat av: matilda

fattar inte första raden? har aldrig nämnt ngt om hur mkt du tål?



jaså, men om ett år äru vuxen:)

är jag död? av vad? ni tänkte ju inte slå mig nyss ? :) eller? ;)

2009-09-12 @ 02:13:53
URL: http://mturborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0